.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازار داغ فروش چادرهاي مسافرتي در آستارا

عرضه و فروش چادرهاي مسافري و كوهستاني در آستارا از سه روز گذشته افزايش چشمگيري داشته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، با وجود ساخت تعداد زيادي هتل، كمپينگ و پاركينگ، مهمانپذير و همچنين وجود مدارس ويژه اسكان و اقامتگاه‌هاي شخصي، هنوز هم امكانات اين بخش در بندر مرزي آستارا پاسخگوي نيازهاي اقامتي مسافران نيست و با توجه به استفاده گردشگران از امكانات اقامتي در داخل طبيعت و به دور از زندگي ماشيني، فروش چادرهاي مسافري و كوهستاني در آستارا به شدت افزايش يافته و حتي بازار سياه پيدا كرده است.
در سه روز گذشته تمام پارك‌ها، خيابان‌هاي اصلي و اماكن گردشگري آستارا شاهد برافراشته شدن چادرها و اقامت گردشگران بود كه با بيتوته كردن در پياده‌روها شب را به صبح آوردند.
يكي از عمده‌فروشان باسابقه فروش چادرهاي مسافري در آستارا به خبرنگار فارس گفت: با توجه به استقبال زياد گردشگران از مناظر و جاذبه‌هاي طبيعي آستارا و امنيت موجود در اين شهرستان مرزي در سه روز گذشته، بيش از 12 هزار تخته انواع چادرهاي مسافرتي در اندازه‌هاي مختلف در آستارا به فروش رفته است.
محمد ستاري افزود: گردشگران طبيعت دوست در تعطيلات نوروز از مناظر و جاذبه‌هاي طبيعي آستارا با نصب چادر در دامن طبيعت و در مكان‌هاي زيبا نظير گردنه حيران و تالاب استيل بهره فراواني مي‌برند.
شهرستان مرزي بندر آستارا از جمله نقاط ديدني كشور محسوب مي‌شود كه همه ساله در ايام نوروز و تابستان شاهد ورود حجم بالاي مسافران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.